Monday 18 September 2017

Jatuh cinta dengan Vit E Cream Cosmoderm

Lately ni aku mula jatuh cinta dengan semua produk Cosmoderm yang aku cuba. Sekarang paling buat aku jatuh cinta ialah dengan Vitamin E Cream 3,000 I.U with Rosehip Oil. Sungguh jatuh cinta. Aku pakai krim ni pagi dan malam sebelum tidur. Memang nampak perubahan kat muka aku. 

Sejak yang aku jatuh sakit awal tahun hari tu, aku memang tak jaga muka. Sudahnya jerawat mula naik dan tinggalkan parut-parut hitam dimuka. Sejak guna Vitamin E Cream keluaran Cosmoderm ni aku mula nampak perubahan, parut semakin menipis dan rasa kulit semakin halus. Lagipun Vitamin E Cream 3,000 I.U with Rosehip Oil ni teksturnya ringan dan tidak berminyak. Aku dah banyak cuba vitamin E krim tapi rasa tak sesuai sebab terlalu berminyak. Tapi Vitamin E Cream Cosmoderm ni langsung tak berminyak dan terus meresap ke dalam kulit.

Vitamin E Cream 3,000 I.U Cosmoderm ni adalah pelembap yang berkhasiat dan kaya dengan anti-oksidan untuk memperbaharui, melindungi dan menyihatkan kulit untuk anti-penuaan dan pemudaran parut. Ia juga terbukti berkesan dalam pemulihan semula kulit kering dan rosak, memudarkan parut jerawat, kemalangan dan pembedahan. Selain itu ia juga membantu mengurangkan garis halus, kedutan, parut dan kulit kusam. Juga amat berkesan dalam melindungi dan menyihatkan semula kulit wajah yang terdedah kepada bahan kimia yang mengikis permukaan kulit dan iklim kering, panas dan sejuk. Jadi kalau korang merancang untuk travel jangan lupa bawak krim ni. Aku dah cuba dan aku sangat berpuas hati. Tapiiiii..korang kena la sabar sikit sebab untuk dapat hasil yang baik bukan amik masa sehari dua. Jangan lah pulak malam ni pakai esok harap terus hilang semua parut kat muka tu.

Cuba lah korang krim ni..murah je tak mahal pun..harga mampu milik cuma RM27 je untuk krim 50 ml ni. Lama boleh pakai. Aku dah pakai sebulan masih tak luak-luak lagi.. Camne nak dapatkan? Korang boleh beli secara online di LAMAN WEB COSMODERM atau di farmasi-farmasi terpilih seluruh Malaysia seperti Guardian, Vitacare, Aeon Wellness & Independent Pharmacy.






11 comments:

  1. teringin nk try cosmoderm..nt nk cr farmasi

    ReplyDelete
  2. belum cuba lagi cosmoderm..tapi semua org kata best.. kena cuba ni.

    ReplyDelete
  3. wahh, bagus krim ni rupenye, ok malam nti nak letak dekat muka. tenkiu kak min!

    ReplyDelete
  4. Vit E Cosmoderm tu my favourite! Dah bertahun guna, masih setia :-)

    ReplyDelete
  5. bagus ni..dulu pernah guna..dah habis..memang nak cari lagi ni

    ReplyDelete
  6. Lynda pun amal pakai pagi dan malam. Nak hilangkan jeragat hitam dan sunburn.

    ReplyDelete

Featured Post

Aktivi Ringkas Untuk Perkembangan Kanak-Kanak di Rumah

Tadi aku dah cerita tentang Pendidikan Awal Kanak-Kanak mengikut Pendekatan Imam Al-Ghazali. Kali ni aku nak share aktiviti kehidupan sehari...